طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی

نمایشگاه های تخصصی در هر زمینه و موضوعی هر ساله در نقاط مختلف ایران برگزار می شود. صاحبان مشاغل در زمان نزدیکی به این رویداد به فکر تبلیغات و پرداخت هزینه های زیاد برای حضور پر رنگ در نمایشگاه ها هستند و با دادن تبلیغ در روزنامه و مجلات تا حدودی به هدف خود نزدیک میشوند اما در حقیقت داشتن وب سایت برای نمایشگاه های خاص می تواند تمامی این روش ها را کنار بزند.

وجود وب سایت جداگانه و مخصوص برای حضور در نمایشگاهی که هر ساله در آن شرکت می کنید باعث رضایت و خشنودی مشتریان شما خواهد شد. و این مطلب به ظاهر ساده در نظر و دید مشتریان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

بنابراین می توانید با برنامه ریزی هدفمند برای نمایشگاه هایی که هر ساله در آن شرکت می کنید وب سایتی طراحی کنید و اگر این تقدام را هم اکنون انجام دهید مرکز طراحی وب سایت پاریس وب با تخصص خود در زمینه سئو بهینه سازی تا زمان برگزاری نمایشگاه مورد نظر علاوه بر بالابردن رتبه شما در بین رقبا , بتوانید از سود آن در زمان غیر نمایشگاه نیز استفاده کنید.

وظیفه ما در مرکز طراحی وب سایت پاریس وب این است که بهترین و موثرترین راهکارها را برای طراحی وب سایت نمایشگاهی شما ارائه دهیم اما حتما قبل از اقدام به طراحی نیاز ها و اهداف خود را از داشتن یک وب سایت نمایشگاهی بدانید و از آن آگاهی داشته باشید. تا در نهایت بهترین نتیجه را از داشتن یک وب سایت نمایشگاهی کسب کنید. در ادامه لیستی از نیازهای اینگونه وب سایت ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای جلب نظر بازدیدکنندگان و در نهایت تبدیل آنها به مشتریان واقعی باید با مشتریان در همه حال , قبل و بعد از نمایشگاه و در حین نمایشگاه, ارتباط برقرار کنید. برای پیاده سازی این بخش پیشنهاد ما طراحی سیستم گفت وگوی آنلاین یا چت وهمچنین طراحی صفحه پرسش و پاسخ است همچنین بخش نظرسنجی و رای گیرید نیز می تواند در سایت به خوبی طراحی و پیاده سازی شود.

در وب سایت می توانید بخشی را برای درج دستاوردهای خود در زمان برگزاری نمایشگاه قرار دهید.وب سایت نمایشگاهی میتواند برای کسب وکار شما جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد. البته ما اقدامات لازم را برای بهینه سازی سایت در گوگل و افزایش ترافیک و بازدیدکننده ها انجام خواهیم داد. که می تواند درصد دیده شدن ما در فضای مجازی را افزایش دهد.

سرویس ها وخدماتی که در وب سایت های نمایشگاهی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد عبارتند از:

  • اعلام زمان برپایی نمایشگاه
  • ارائه اطلاعات در رابطه با غرفه همراه با ذکر جزییات دقیق با نقشه
  • طراحی صفحه تماس با ما برای سهولت در برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان
  • طراحی بخش نظر سنجی و ارزیابی
  • طراحی صفحه ی اطلاعات کارمندان سهیم در نمایشگاه
  • طراحی صفحه جهت درج دستاوردهای بعد از نمایشگاه
  • برقراری ارتباط با مشتریان داخلی وحتی خارجی از طریق وب سایت
  • طراحی بخش مشاهده آنلاین اتفاقات داخل غرفه برای کاربران آنلاین
  • و دیگر آیتم های تخصصی طراحی و پیاده سازی وب سایت نمایشگاهی

امیدواریم با خواندن این مقاله و توضیحات ما در این رابطه توانسته باشیم شما را برای داشتن یک وب سایت نمایشگاهی قانع کنیم. پس چنانچه تمایل دارید آیتم های مورد نظرتان را به وب سایت اضافه کرده و همچنین از قیمت تقریبی آگاه شوید می توانید از طریق صفحه پیش فاکتور اقدامات اولیه را انجام دهید و سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در زمان مناسب با شما تماس حاصل نمایند.

خلاصه
تاریخ
موضوع
طراحی سایت نمایشگاهی
رتبه بندی
51star1star1star1star1star