آموزش ایجاد کردن تیکت و پشتیبانی با Awesome Support +

آموزش ایجاد کردن تیکت و پشتیبانی با Awesome Support +

آموزش ایجاد کردن تیکت و پشتیبانی با Awesome Support +5 (100%) 2 votes     آموزش ایجاد کردن

آموزش ایجاد کردن تیکت و پشتیبانی با Awesome Support +
5 (100%) 2 votes

 

 

آموزش ایجاد کردن تیکت و پشتیبانی با Awesome Support + : انتخاب کردن درست سیستم پشتیبانی و تیکیتینگ; یکی از بزرگترین دغدغه های وبمستران است.; در بسیاری از سایت ها; قابلیت تیکیتینگ و کیفیت پشتیبانی حرف اول را می زند.; زمانی که سایتی ساخته می شود، ;و کاربران از آن سایت استفاده می کنند،; آن ها انتظار دارند زمانی که سوالی می پرسند ;جواب نیز دریافت کنند.; افزونه ها و CMS هایی وجود دارند; که به منظور تیکیتینگ و پشتیبانی در وردپرس به طور رایگان; در اختیار وبمستران قرار می گیرد تا با استفاده از آن ها از ;سایتشان پشتیبانی کنند.; حال در این جا قصد داریم افزونه ای کامل و خوب را به شما عزیزان معرفی کنیم; تا با استفاده از آن بتوانید از امکانات زیاد آن مانند قابلیت ارسال فایل، تعریف پشتیبان، و … بهره مند شوید. ;بعلاوه یکی از بهترین مزیت های این افزونه این است ;که بطور مستقیم در پیشخوان وردپرس می توانید پشتیبانی های خود را ارائه دهید.;

تیکت و پشتیبانی با Awesome Support +

افزونه ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم،; با اسم Awesome Support – WordPress Support Plugin در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.; این افزونه توانسته استک تا کنون بیش تر از +4000 نصب فعال داشته باشد و همچنین امتیاز 5/4 را کسب کند.ک

نصب و راه اندازی افزونه ی WordPress Support Plugin در وردپرس

WordPress Support Plugin – تیکیتینگ و پشتیبانی در سایت وردپرسی :ک بعد از نصب کردن و فعال سازی این افزونه، کمانند تصویر زیر یک منویی در قسمت پیشخوان سایتتان کاضافه خواهد شد که تیکت نام دارد.ک حال بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه ی تیکت ها بروید.ک

tickets- تیکت و پشتیبانی کردن در سایت وردپرسی: کبه منظور شروع کردن کار با این افزونه، کبه منوی تنظیمات بروید و تنظیمات دلخواهتان را بر روی افزونه ی پشتیبانیتان در وردپرس اعمال کنید.;

مثل تصویر زیر اول به بخش تنظیمات > کلی ;Misc مراجعه نمایید و تنظیماتتان را سفارشی سازی نمایید.;

همانطور که ملاحظه می کنید شما ;می توانید امکاناتی مانند موارد زیر را شخصی سازی کنید:;

– انتخاب کردن پشتیبان به صورت پیش فرض;

– فعال کردن و غیرفعال کردن عضویت در سیستم تیکیتینگ وردپرس;

– مدل نمایش پاسخ های پشتیبانی در دو نوع جدید و قدیمی;

تعیین کردن تعداد پاسخ ها در هر صفحه;

نمایش دادن تیکت های باز زمانی که بر روی “همه تیکت ها” کلیک می کنید;

نشان دادن اعداد تیکت در پیشخوان;

مشخص کردن تعداد تیکت های قدیمی;

فعال نمودن واحد پشتیبانی، برای مواردی مانند واحد فروش، پشتیبانی ، مشکلات و…;

product management- تیکت و پشتیبانی کردن در سایت وردپرسی: ;بعد از آن که موارد بالا را شخصی سازی کردید، با اسکرول به ;سمت پایین، در قسمت Products Management نیز ;می توانید موارد زیر را برای پشتیبانی در وردپرس انجام دهید:;

– امکان انتخاب کردن محصولاتی که; ارائه شده اند در سایت برای پشتیبانی در وردپرس;

– امکان همگام سازی کردن و همچنین انتخاب محصول; ووکامرس اگر از این افزونه ی فروشگاهی استفاده نموده باشید;

– امکان انتخاب کردن محصولات سایت برای ارائه ی پشتیبانی ;در سایت های وردپرسی از قسمت ;Include Products

– مستثنی کردن محصولاتی که قصد ارائه ی; پشتیبانی برای آن ها را ندارید از قسمت ;Exclude Products

سپس با مراجعه به بخش صفحه افزونه‌ها نیز قادر خواهید بود تا موارد ذیل را شخصی‌سازی کنید:

در ابتدای کار از قسمت مقاله تیکت،; صفحه ی پیش فرض را برای ثبت تیکت تعیین نمایید. ;به طور پیش فرض زمان نصب کردن ;افزونه صفحه های مربوطه در قسمت برگه ها ساخته می شوند.; حال اگر به دلایلی صفحه ای از افزونه تان پاک شد،; به راحتی برگه ای جدید ایجاد کنید و شورت کد صفحه مربوطه را قرار دهید; تا صفحه مورد نظر را برای تیکت در وردپرس نشان دهید.;

در قسمت لیست تیکت ها هم می توانید برگه ی مورد نظرتان را برای نشان; دادن تیکت کاربران معین نمایید.; به منظور آنکه لیست تیکت ها را ;به کاربرانتان نشان دهید، ;می توانید شورت کد مخصوص به آن را در برگه ی مورد نظرتان قرار دهید.;;;

و در آخر در قسمت قوانین و مقررات نیز می توانید; قوانین مربوط به ثبت تیکت را درج نمایید ;تا برای کاربرانتان نشان داده شود. ;حالا بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید; و وارد مرحله ی بعدی شوید.;

برای سفارشی سازی تیکت ها به قسمت تنظیمات> استایل مراجعه نمایید.;

استایل چیست؟

مانند تصویر بالا در این قسمت می توانید پوسته ی دلخواهتان را برای ; بخش پشتیبانی در وردپرس انتخاب نمایید.; این افزونه الان فقط دارای یک پوسته ی پیش فرض است; و اگر دوست دارید میتوانید جزو توسعه دهنده های افزونه شوید; و برایش پوسته ی دلخواهتان را طراحی کنید.;

اگر تیک گزینه ی استفاده از ادیتور توسط مشتری را بزنید; هم می توانید ادیتور وردپرس را برای کاربرانتان نشان دهید; تا آنها هم از ابزار های موجود در ادیتور بهره ببرند.;

در آخر هم در قسمت رنگ ها، رنگ مورد نظرتان ;برای هر قسمت از پشتیبانی وب سایت وردپرسی را تعیین نمایید.;

حالا به قسمت مربوط به ایمیل ها رفته و بخش هایی مانند ;درج کردن لوگو، هدر ایمیل ارسالی، فوتر ایمیل ارسالی،; متن ایمیل ارسالی به همراه همه ی جزئیات تیکت و ;بسیاری از مواردی دیگر مانند محتوای ایمیل برای تیکت جدید، محتوای ایمیل پاسخ به تیکت ها، ;محتوای ایمیل هنگام بسته شدن تیکت و … را تعیین کنید.;

آپلود کردن فایل چگونه انجام می شود؟;

کاربران می توانند هرگونه فایلی را با ;سایز دلخواه و هر گونه پسوندی را با پشتیبانان رد و بدل کنند.; این یکی از ویژگی های جالب این افزونه می باشد ;که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده.;

اگر به تب پیشرفته مراجعه کنید; هم می‌توانید امکاناتی مانند برگه مورد نظر برای ریدایرکت برای کاربران موقع ثبت‌نام ;در قسمت پشتیبانی، دسترسی مدیر پشتیبانی ;به تمامی تیکت‌ها، دسترسی کارمندان پشتیبانی به تمامی تیکت‌ها; و پاک کردن داده‌ها را انجام دهید.;

بعد از شخصی سازی کامل همه ی تنظیمات، ;می توانید به بخش تیکت ها > موضوعات رفته و سپس واحد مورد نظرتان; را برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس انتخاب نمایید.;

در عکس زیر نمایی از محیط پشتیبانی; را که مابین کاربر و مدیر پشتیبان است را میبینید:;

ویژگی‌های افزونه

– فارسی سازی شده;

-امکان ارسال نمودن تعداد بی نهایت تیکت بوسیله ی کاربر ها;

– امکان تعریف بی نهایت مسئول پاسخگویی از طرف مدیر وب سایت;

– امکان فیلتر کردن تیکت;

– ارائه دهنده آمار تیکت ها;

– سازبار با همه ی قالب های وردپرسی;

– تغییر دادن رنگ و استایل به سلیقه ی شخصی;

– امکان درج کردن قوانین برای ارسال تیکت ها;

– قابلیت ارسال هر فایلی با هر نوع فرمتی در تیکت ها;

– و …

 

 

Pin It